خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/23 - 16:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
گودرزی:

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از وضعیت کارگران و خطوط تولیدی شرکت ایران خودرو بازدید کردند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از بازدید اعضای کمیسیون متبوعش از وضعیت کارگران و خطوط تولیدی شرکت ایران خودرو برای راستی‌آزمایی گزارش‌های واصله در این کمیسیون خبر داد.

حسین گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات دستورکار امروز (دوشنبه 23 مرداد ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به صورت میدانی بازدیدی از خطوط تولیدی شرکت ایران خودرو به عمل آورند.



نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این بازدید به دنبال گزارش‌های واصله از وضعیت معیشتی و تبدیل وضعیت نیروهای کارگری و کیفیت نامطلوب خودروهای تولید شده توسط این شرکت صورت گرفت.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: بررسی کیفیت خودروهای تولید شده در شرکت ایران خودرو از این نظر برای کمیسیون اجتماعی دارای اهمیت است که سالانه تعداد زیادی از افراد به دلیل تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده یا دچار معلولیت می‌شوند از این جهت رعایت استانداردها از سوی تولیدکنندگان خودرو بسیار مهم و حیاتی است.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: گزارش این بازدید پس از جمع‌بندی اطلاعات کسب شده در کمیسیون تهیه شده و درخصوص نحوه ارائه آن تصمیم‌گیری خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366656
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم