خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/16 - 09:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
خزعلی در گفت و گو با خانه ملت:

اعتبارات پیش‌بینی شده برای حوزه زنان و خانواده در لایحه بودجه 1402 بی سابقه است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اعتبارات پیش بینی شده برای حوزه زنان و خانواده در لایحه بودجه 1402 بی سابقه بوده است بر ضرورت همکاری و تعامل مجلس با معاونت زنان برای اجرای طرح و برنامه های موثر در حوزه زنان تأکید کرد.

انسیه خزعلی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد اعتبارات پیش بینی شده برای حوزه زنان و خانواده در لایحه بودجه 1402، گفت: با تلاش های صورت گرفته و پشتیبانی هیات دولت و شخص رئیس جمهور بودجه حوزه زنان و خانواده 50 درصد افزایش یافت و گام بسیار مثبتی با توجه به شرایط بودجه ای و هزینه ای کشور است و اختصاص چنین بودجه ای در حوزه زنان بی سابقه بوده است.



وی افزود: همچنین بودجه ای که دستگاه ها باید برای حوزه زنان و خانواده اختصاص دهند در لایحه 1402 در نوع خود بی سابقه بوده و در واقع همه دستگاه ها مکلف شدند یک درصد از بودجه شان را به حوزه زنان و خانواده و طرح هایی که به صورت گسترده قرار است در سال آینده اجرایی شود اختصاص دهند.



خزعلی ادامه داد: همچنین ردیف بودجه ای هم به صورت مجزا در لایحه بودجه 1402 برای حوزه زنان وخانواده پیش بینی شد و علیرغم اینکه بودجه سایر بخش ها و مجموعه های زیرمجموعه ریاست جمهوری ادغام شد اما با دستور رئیس جمهور، موضوع زنان به صورت خاص دیده شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 356644
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار