خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/27 - 17:11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
منادی نشست امروز کمیسیون آموزش مجلس را تشریح کرد؛

ارجاع طرح یک فوریتی کنکور به کمیته تخصصی کمیسیون آموزش

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از بررسی طرح یک فوریتی کنکوری مجلس در نشست امروز خبر داد و گفت: با توجه به پیشنهادات مطرح شده، این طرح برای بررسی کارشناسانه به کمیته تخصصی ارجاع شد.

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: در نشست امروز طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مطرح و این موضوع با حضور رئیس سازمان سنجش و معاونان وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: با توجه به پیشنهادات متفاوتی که در این نشست از جانب اعضا بود، مقرر شد این طرح در نشست کمیته تخصصی مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.



رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: بیشتر پیشنهادات مطرح شده در نشست امروز پیرامون تأثیر قطعی معدل در کنکور بود که پیشنهادات مطرح شده به کمیته تخصصی ارجاع شد.



وی افزود: دستور کار بعدی کمیسیون آموزش، انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در هیأت نظارت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بود که با رأی اعضا احمد حسین فلاحی برگزیده شد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 360197
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار