خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/10 - 19:16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
دلخوش در تشریح نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس خبر داد:

ادامه بررسی طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس‌از اتمام مسئولیت از کشور/ حضور رئیس مرکز پژوهش ها در کمیسیون

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از ادامه بررسی طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح دستور کار امروز ( یکشنبه، 10 بهمن ماه ) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس‌از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: ماده 5 این طرح بررسی شد که براساس آن هیاتی متشکل از سه قاضی به انتخاب رئیس قوه قضائیه به صورت مستمر تشکیل جلسه و شرح وظایفی را برای اجرای قانون انجام دهد.  



وی با یادآوری حضور رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در نشست امروز کمیسیون متبوعش، افزود: با دعوت کمیسیون، نگاهداری  برای تبادل نظر و همفکری در کمیسیون حاضر شد و پیشنهاداتی را به کمیسیون در حوزه قضایی و حقوقی و همچنین اولویت های رسیدگی به طرح ها و لوایح ارائه کرد.



نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم ادامه داد: اعضای کمیسیون هم نقطه نظراتشان را در مورد مرکز پژوهش ها ارائه و بر ضرورت تعامل بیشتر میان کمیسیون و مرکز تاکید کردند.



پایان پیام

  • کد خبر : 336633
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار