خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/15 - 20:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
پاک مهر:

اجرای طرح دارویار، مقابله جدی با اختلاس و رانت را در پی داشت/ ضرورت تشدید نظارت ها بر اجرای این طرح

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با یادآوری اینکه طرح دارویار با تلاش و همت دولت سیزدهم و مجلس یازدهم اجرا شد، افزود: این طرح به صورت هدفمند عملیاتی و اجرایی شده و در راستای جلوگیری از رانت و اختلاس در حوزه دارو موثر است و تامین منافع ملی را در پی دارد در واقع هیچ کدام از دولت های پیشین جرات اجرای این طرح را نداشتند اما دولت فعلی در مسیر اجرای آن گام برداشت.

سیدمحمد پاک مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر اینکه با اجرای طرح دارویار  با اختلاس و رانت در حوزه دارو مقابله شد، گفت: با ورود جدی دولت در حوزه دارو، یارانه دارو به صورت مستقیم به دست بیماران رسید.



وی با یادآوری اینکه طرح دارویار با تلاش و همت دولت سیزدهم و مجلس یازدهم اجرا شد، افزود: این طرح به صورت هدفمند عملیاتی و اجرایی شده و در راستای جلوگیری از رانت و اختلاس در حوزه دارو موثر است و تامین منافع ملی را در پی دارد در واقع هیچ کدام از دولت های پیشین جرات اجرای  آن را نداشتند اما دولت فعلی در مسیر اجرای آن گام برداشت.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان ادامه داد: مردمی کردن و هدفمندسازی یارانه ها یکی از اهداف این طرح است و در واقع به جای آنکه یارانه در ابتدای زنجیره پرداخت شود به انتهای زنجیره یعنی مصرف کننده اختصاص می یابد.



پاک مهر یادآور شد: با اجرای درست طرح دارویار و تشدید نظارت ها بر اجرای آن حمایت از بیماران افزایش خواهد یافت و می طلبد نسبت به این مهم توجه جدی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 358551
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار