خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/17 - 15:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
با پیگیری های عضو کمیسیون بهداشت مجلس انجام شد:

ابلاغ متمم قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشور به بیمه ملت

با پیگیری های سید محمد جمالیان نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، متمم قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشور به بیمه ملت ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ سید محمد جمالیان نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در این رابطه، گفت: با ابلاغ متمم قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشور از این تاریخ به بعد بازنشستگان محترم برای مراجعه به مراکز درمانی تا سقف تعهدات مربوطه طبق قرارداد نیازی به پرداخت از جیب ندارند مگر آنکه موارد درمانی خارج از تعهدات بیمه در قرارداد باشد.

وی افزود: بحث مهم اجرای ماده ۸۵ قانون خدمات کشوری نیز که یکی از مطالبات بازنشستگان است در حال پیگیری است که به محض وصول نتیجه به محضر جامعه معزز بازنشستگان ابلاغ خواهد شد؛ تکریم بازنشستگان وظیفه همه مسئولان است و باید همه تلاش کنیم تا مشکلات این قشر از جامعه تا حد ممکن برطرف شود و بازنشستگان در ادامه زندگی آرامی را سپری کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه در مجلس پیگیر مشکلات بازنشستگان هستیم، گفت: متاسفانه فکر و دغدغه بازنشستگان،  مشکلات مالی است و این مسئله کرامت بازنشستگان را زیر سوال می برد و به جد باید همه تلاش خودمان را انجام دهیم تا کرامت بازنشستگان حفظ شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 383076
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار