خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/21 - 10:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
منادی در بازدید از پژوهشگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

آیین‌نامه اجرایی قانون جهش تولید دانش بنیان باید هرچه سریع‌تر تدوین شود

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جریان بازدید از پژوهشگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و گفت‌وگو با نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان، گفت: بسیاری از مسائل و موارد عنوان شده از جانب شرکت‌های دانش‌بنیان در قانون جهش تولید دانش بنیان به خوبی دیده شده لذا ضرورت دارد، جهت انتفاع شرکت‌های دانش‌بنیان از مزایای این قانون،  آیین نامه اجرایی آن توسط دولت هرچه سریع‌تر تدوین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، صبح امروز( پنجشنبه ۲۲ مهرماه) از دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید به عمل آورده و طی نشستی با مدیران و رؤسای این دانشگاه، مسائل و مشکلات دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه علوم پزشکی را مورد بررسی قرار دادند.



در این بازدید همچنین از پژوهشگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نمایشگاه محصولات دانش بنیان این پژوهشگاه که ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در آن فعال هستند، بازدید به عمل آمد.



پس از طرح و مسائل و مشکلات از جانب فعالان حوزه دانش بنیان، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، عنوان کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات مطرح شده در قانون جهش تولید دانش بنیان دیده شده و اگر شرکت‌ها از ظرفیت این قانون استفاده کنند، بسیاری از مسائل آن‌ها حل خواهد شد.



رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه معافیت ‌های بسیاری در قانون جهش تولید دانش بنیان برای شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته شده،  افزود: آیین نامه اجرایی قانون جهش تولید دانش بنیان باید هرچه سریع‌تر تدوین و به مرحله اجرا برسد تا شرکت‌های دانش‌بنیان از آن منتفع شوند./



پایان پیام



خبرنگار: مهدیه قربانی

  • کد خبر : 350171
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار