خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 15:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
عیسی‌زاده ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان؛

آیت‌الله رئیسی حقیقتا یک فرمانده میدانی بود

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان در حادثه سقوط هلی‌کوپتر حین خدمت، عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی حقیقتاً یک فرمانده میدانی بود و در طول ریاست‌شان در دولت جهش‌های خوبی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و معیشت ایجاد کرد.

مهدی عیسی‌زاده، نماینده مردم میاندوآب،تکاب و شاهین دژ و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حادثه سقوط هلی‌کوپتر حامل رئیس جمهور در سفر ایشان به استان آذربایجان شرقی را ضایعه غم‌انگیز و تاثربرانگیزی برای ملت ایران خواند و گفت: شهادت رئیس‌جمهور عزیز ایران و همراهان ایشان در روز مبارک میلاد امام رضا(ع) که متعلق به ائمه معصومین (ع) را به ملت ایران، به ویژه مقام معظم رهبری که هدایت‌گر کشتی انقلاب است، هم تسلیت و هم تبریک عرض می‌کنم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: حقیقتاً مسیری که آقای رئیسی شروع و مشخص کرده بود، هم در میدان و هم در ستاد دنبال می‌شد؛ یعنی در ستاد طراحی و در میدان و سطح آن را عملی می‌کردند. در میدان حاضر بودند و مسائل را از نزدیک می‌دادند و برای رفع آن دستورات را صادر می‌کردند که این یک مسیر و حرکت جدید در دولت‌ها و امور اجرایی کشور بود.

عیسی‌زاده با تاکید بر اینکه رئیس جمهور در دل مردم، نیازمندان و دردمندان امید و مسیر گشایشی ایجاد کرده بود، تصریح کرد: امیدوارم مسیر ایشان منحرف یا قطع نباشد و مسئولانی که در تیم ایشان بودند، این مسیر را ادامه دهند و چراغی که حضرت آقای رئیسی روشن کرده بودند، خاموش نشود.

وی افزود: ایشان حقیقتاً یک فرمانده میدانی بود و در طول ریاست‌شان در دولت جهش‌های خوبی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و معیشت ایجاد کرد. کارهای خوبی شروع کرده بودند و نیاز بود در طول دو دوره ریاستجمهوری ایشان عملیاتی شود.

عیسی‌زاده در پایان ضمن طلب غفران برای آیت‌الله رئیسی و هیات همراه ایشان از درگاه خداوند، گفت: امیدوارم خداوند روح ایشان و همراهانشان را شاد و با شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان محشور بفرماید./

پایان پیام

  • کد خبر : 378759
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار