خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 15:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
اسحاقی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان؛

آیت الله رئیسی ایران را تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی کرد

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی ایران را تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی و توسعه کرد، گفت: ایشان برآمده از مردم و مردم سرمایه ایشان بود و در مسیر خدمت رسانی به مردم هم جان عزیز خود را از دست داد.

سلمان اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور فقید کشورمان و هیات همراه ایشان، گفت: گفتار، حرکات، رفتار، برخورد با مردم و رویه دولتمردی ایشان ما را یاد شهیدان رجایی و باهنر می انداخت و مردم رئیس جمهور را از خودشان می دانستند و احساس غریبی با او نمی کردند.

وی افزود: ایشان شخصیت سیاسی نداشت بلکه مومن به مردم و ولایت بود؛ هرگز فراموش نمی کنم که وقتی در مورد مساله ای از ایشان سوال کردم تاکید کرد که اگر نگاه ما در سیاست به حکمت و مصلحتی باشد که برآمده از گفتار و منویات رهبر معظم انقلاب باشد به طور قطع مردم به حقشان خواهند رسید.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم ادامه داد: رئیس جمهور فقید در طول سه ساله ریاست جمهوری به استان ها و مناطق محرومی سفر کرد که سال ها از دیدن رئیس جمهورشان محروم و منتظر بودند رئیس جمهورشان را از نزدیک ببینند و به مناطقی که با محرومیت بیشتری مواجه بودند بیشتر سفر و به صورت میدانی با مردم گفت و گو کرد.

اسحاقی یادآور شد: رئیس جمهور فقید پروژه ها را معطل نگذاشت و هیچگاه دنبال مقصر دانستن دولت های قبل در وضعیت نامناسب اقتصادی کشور نبود و هیچگاه به مردم از دولت قبل گلایه نکرد و تلاش کرد با سعه صدر با آرامش روح و روان مردم بازی نکند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: همه ما در اوایل راه دغدغه داشتیم که حتی در پرداخت حقوق کارمندانمان با مشکل مواجه شویم اما ایشان به گونه ای تدبیر کرد که در مسیر پرداخت حقوق کارمندان و کارگران خللی وارد نشد و تمامی پروژه‌های تعطیل با بدهی بالا را راه اندازی کرد و در یک کلام حجت الاسلام رئیسی ایران را تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی و توسعه کرد و برآمده از مردم و مردم سرمایه ایشان بود و در مسیر خدمت رسانی به مردم هم جان عزیز خود را از دست داد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378762
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار