خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/20 - 19:09
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
نقدعلی در تشریح نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس:

7 ماده از لایحه پلیس ویژه اطفال و نوجوانان تصویب شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس از تصویب 7 ماده از لایحه پلیس ویژه اطفال و نوجوانان در نشست این کمیسیون خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون آموزش و پرورش و صدا و سیما مکلف شدند که آموزش و آگاهی به اطفال و نوجوانان و راهکارهایی برای جلوگیری از بزه را در دستور کار قرار دهند.

محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز ( سه شنبه ، 20 دی ماه ) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از ادامه بررسی لایحه پلیس ویژه اطفال و نوجوانان با حضور مسئولان و کارشناسانی از نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، بهزیستی، قوه قضائیه، دادگستری، مرکز تحقیقات قم و پژوهش های مجلس خبر داد و گفت: در نشست امروز 7 ماده از لایحه تصویب شد.



وی افزود: بر اساس مواد مصوب؛ آموزش و پرورش و صدا و سیما مکلف شدند که آموزش و آگاهی به فرزندان و راهکارهایی جلوگیری از بزه را در دستور کار قرار دهند.



نماینده مردم خمینی شهر یادآور شد: طبق لایحه مذکور به پلیس برای جذب نیروهای کارآمد مجوز داده می شود؛ نیروهایی که از نظر تحصیلات با روحیات اطفال و نوجوانان و نوجوان آشنایی داشته باشند و در مباحث و بزه پیش آمده بتوانند ارتباط مناسب را با آنها برقرار کنند و عقل و منطق هم اقتضا می کند که به طریقه و روش برخورد با نوجوانان و اطفال به شکل ویژه توجه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 355222
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار