خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/23 - 09:42
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

3179 خدمت در قالب برنامه تحولی در بنیاد شهید در فاز اجرایی قرار گرفته است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه 3179 خدمت در قالب برنامه تحولی در این بنیاد ارائه شده که هر کدام دارای فاز اجرایی هستند تاکید کرد که با این روش نظامات مدیریتی این مجموعه تغییر داده شده است.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح روند اجرای برنامه تحولی که برای اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه داده است، گفت: در قالب این برنامه 3179 خدمت در حوزه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان، تعاون، مسکن، اشتغال و ...ارائه دادیم که هر کدام دارای فاز اجرایی هستند.



وی تصریح کرد: این برنامه تحولی که برای اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران داریم مبتنی بر برنامه تحولی دولت تدوین شده است و برای آن داشبورد مانیتورینگ ایجاد کردیم و 3179 خدمت را در آن دسته‌بندی و برای آن برش استانی و شهرستانی طراحی کردیم.



رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، یادآور شد: هر کدام از این خدمات به صورت ماهانه توسط یک نظام کاملا هوشمند در اقصی نقاط کشور رصد می‌شوند که نشان دهد اجرای هر کدام از این خدمات چه میزان پیشرفت داشته است و بر اساس آن اعتبارات و بودجه اختصاص داده می‌شود بنابراین از این طریق نظامات مدیریتی را تغییر دادیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 353732
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار