خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/02 - 11:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
وزیر کار:

پایگاه رفاه ایرانیان قادر به پاسخ‌گویی به تمام نیازهای اطلاعاتی کشور است/ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه خود را انجام داد

سید صولت مرتضوی گفت: پایگاه رفاه ایرانیان از سنوات قبل پایه‌گذاری و در دولت آیت‌الله شهید رئیسی به‌روز رسانی شد و ارتقاء پیدا کرد و امروز قادر است پاسخ‌گوی تمام نیازهای اطلاعاتی کشور باشد.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم در حاشیه حضور در صحن علنی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره برخی انتقادات که نسبت به عملکرد پایگاه رفاه ایرانیان در صحن علنی مطرح شد، عنوان کرد: این پایگاه از سنوات قبل پایه‌گذاری شده و در دولت آیت‌الله شهید رئیسی به‌روز رسانی شد و ارتقاء پیدا کرد و امروز قادر است پاسخ‌گوی تمام نیازهای اطلاعاتی کشور باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نقدی که به کندی روند به‌روزرسانی سامانه‌های پایگاه رفاه ایرانیان شد، تصریح کرد: همه مستحضر هستید، به لحاظ اینکه بعضی از امورات از جمله موالید، مالکیت‌ها، دارایی‌ها، سرمایه‌ها، بیماری‌ها و این قبیل موارد تازه به تازه و نو به نو می‌شوند، باید روزانه به‌روز‌رسانی‌ شوند؛ تمام تلاش همکاران ما در پایگاه رفاه ایرانیان این است که این اطلاعات و موارد به‌روز رسانی شوند و این داده‌ها را در اختیار آحاد مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی قرار دهند؛ تا بتوانیم نظام خدمات‌رسانی به مردم را هدفمند کنیم. بنابراین کار کًند پیش نمی‌رود، بلکه اطلاعات جدید وارد سیستم می‌شود و درواقع رویه معمول کار است.

طبق اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری‌ها بین دستگاه‌های مسئول در پایگاه رفاه ایرانیان هم خوب و تنگاتنگ است؛ اما نیازها زیاد است و تلاش بر این است که نواقص آرام آرام برطرف شود.

مرتضوی در پایان تصریح کرد: وظیفه ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد پایگاه رفاه ایرانیان بود و اکنون آن چیزی که وظیفه ذاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، انجام شده است؛ اما اینکه اطلاعات پایگاه تکمیل نشده است، طبیعی است؛ چراکه برخی از دستگاه‌های اجرایی اساساً داده و اطلاعات  لازم را ندارند و در حال داده‌پردازی هستند که اطلاعات را تکمیل کنند. اما اطلاعات مردم در پایگاه رفاه ایرانیان تکمیل و به‌روز رسانی شده است./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 380864
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار