خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/19 - 08:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
کاظمی:

وزیر بهداشت نسبت به تکمیل کادر درمانی پلدختر و معمولان ورود پیدا کند

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس، ضمن تشریح نیازهای حوزه سلامت در این منطقه از وزیر بهداشت خواست تا نسبت به تامین پزشک متخصص و عمومی، دندانپزشک و بخش رادیولوژی و راه‌اندازی درمان بستر در معمولان ورود پیدا کند.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: هم‌اکنون در این منطقه با کمبود پزشک متخصص و عمومی، دندانپزشک و بخش رادیولوژی مواجه هستیم بنابراین انتظار می‌رود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توجه ویژه‌ای به تکمیل کادر درمانی متناسب با نیاز موجود در پلدختر و معمولان داشته باشد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه بخش زیادی از جاده‌های این منطقه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند به همین دلیل برای انتقال بیماران به اورژانس و مراکز درمانی بخصوص تا مرکز استان با مشکلات جدی مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: تامین بالگرد به منظور انتقال بیماران و مصدومان به‌ویژه برای مناطق صعب العبور حوزه انتخابیه از دیگر موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: راه‌اندازی درمان بستر در معمولان نیز از دیگر مطالبات به حق مردم این منطقه است که انتظار داریم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آن عنایت ویژه‌ای داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383080
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار