بابک نگاهداری شناسایی، آموزش و توانمندسازی نخبگان جوان مستعد در حوزه حکمرانی و قانونگذاری را از ماموریت‌های مهم مرکز پژوهش‌های مجلس دانست و گفت: برگزاری بیش از ۱۴ دوره آموزشی تخصصی، ۸۰۰ نفر ساعت آموزش تخصصی و شکل‌گیری شبکه ۹۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان از دستاوردهای ۲ ساله مدرسه حکمرانی و قانونگذاری شهید مدرس در انجام این مأموریت است.

آموزش حکمرانی و قانونگذاری به ۹۰۰ نفر در مدرسه حکمرانی شهید مدرس

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، شناسایی، آموزش و توانمندسازی نخبگان جوان مستعد در حوزه حکمرانی و قانونگذاری را از ماموریت‌های مهم این مرکز دانست و گفت: برای این ماموریت، در سال ۱۴۰۲ مدرسه حکمرانی و قانونگذاری شهید مدرس تأسیس شد و دوره‌های تخصصی متعددی را برگزار کرده است.

 رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه داد: دوره های آموزشی و حکمرانی مدرسه شهید مدرس مبتنی بر دانش متراکم، انباشته تقنینی و سیاستی  مرکز پژوهش‌های مجلس و به صورت کاربردی، میان رشته‌ای و کارگاهی و با محوریت حکمرانی تقنینی برگزار می شود.

نگاهداری با بیان اینکه این دوره‌ها ترکیبی از مزیت‌های دوره دانشگاهی، خط مشی پژوهشی و پودمانی سازمانی را ارائه می‌دهد، گفت:  از سال ۱۴۰۲ تا شهریور ۱۴۰۴ این نهاد بیش از ۴ دوره تخصصی حکمرانی تقنینی به طول ۱۴۴ ساعت برگزار کرده است.

وی افزود: در مدرسه حکمرانی شهید مدرس بیش از ۱۱ دوره آموزشی فشرده همچون حکمرانی  و سیاست‌گذاری اقتصادی، حکمرانی محلی  و مدیریت شهری، حکمرانی توسعه مدیریت و  نظام اداری، پیوست عدالت در نظام قانونگذاری و تجربه‌نگاری حکمرانی پارلمانی را برگزار شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، در مورد دستوردهای ۲ ساله مدرسه حکمرانی و قانونگذاری شهید مدرس هم گفت: برگزاری بیش از ۱۴ دوره آموزشی تخصصی، ۸۰۰ نفر ساعت آموزش تخصصی و شکل‌گیری شبکه ۹۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان از ثمرات این فعالیت‌ها است./

پایان پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha