خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/23 - 11:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
برای پاسخگویی به سوال های نمایندگان

4 وزیر کابینه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می روند

**4 وزیر کابینه دهم هفته جاری برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین بررسی نحوه اجرای قانون برنامه پنجم توسعه در وزارتخانه های متبوع خود به کمیسیون آموزش و تحقیقات می روند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، "مرضیه وحید دستجردی"، "کامران دانشجو" و "حمیدرضا حاجی بابایی" وزیران بهداشت، علوم  و آموزش وپرورش این هفته به منظور ارائه گزارش و بررسی نحوه اجرای قانون برنامه پنجم توسعه در وزارتخانه های متبوع خود در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور پیدا می کنند. مسعود میرکاظمی وزیر نفت نیز هفته جاری برای توضیح درباره وضعیت تحقیقات و فناوری در وزارت نفت به کمیسیون آموزش می رود.

دانشجو وزیر علوم و تحقیقات و فناوری همچنین روز یکشنبه برای پاسخگویی به سوالات سیدعماد حسینی نماینده قروه، سیدحسین دهدشتی نماینده آبادان و مهدی سنایی نماینده نهاوند در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور پیدا می کند.

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش نیز روز سه شنبه برای پاسخگویی به سوالات اقبال محمدی نماینده مریوان و سروآباد، سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری و محمدرضا رضایی نماینده جهرم به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می رود.

بررسی بودجه آموزش و تحقیقات در سال 1390، بررسی وضعیت برگزاری امتحانهای نهایی دانش‌آموزان و تأثیر آن در پذیرش دانشجو و ارائه گزارش درمورد آزمون سراسری سال 1390، بررسی انتقال آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای از وزارت آموزش و پرورش به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مهمترین برنامه های کمیسیون آموزش و تحقیقات در هفته جاری است.

معاون فرهنگی وزارت علوم سه شنبه هفته جاری گزارشی از روند اسلامی شدن دانشگاه ها را در کارگروه آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه می دهد.

  • کد خبر : 37759
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار