خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/28 - 18:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جزئیات جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛

گلایه‌های رئیس خانه صنعت ‌و‌ معدن/ تصمیم‌گیری برای پرداخت حقوق بازرسان سازمان تعزیرات

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مهترین مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی از سوی رئیس خانه صنعت و معدن مطرح شد، از پرداخت حقوق بازرسان سازمان تعزیراتی از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی خبر داد.


رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت با اشاره به حضور رئیس خانه صنعت و معدن در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن به منظور ارائه گزارش عملکرد و برنامه های خانه صنعت و معدن مجلس افزود: بیشتر زمان جلسه به ارائه مشکلات بخش صنعت و معدن از سوی رئیس خانه صنعت و معدن اختصاص یافت.



نماینده مردم در مجلس افزود: مهمترین مسائلی که از سوی رئیس خانه صنعت و معدن مطرح شد در رابطه با فرآیندهای طولانی و نبودن پنجره واحد بود، ضمن اینکه موضوع تسهیلات نیز از دیگر مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی عنوان شد.



سبحانی فر همچنین گفت: قوانین دست و  پا گیر نیز از مهم‌ترین موارد و مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی مطرح شده از سوی رئیس خانه صنعت و معدن بود.



وی گفت: همچنین به گفته رئیس خانه صنعت و معدن در صورتی که یک تولیدکننده و فعال صنعتی ومعدنی یک چک خود را وصول نکند تمام حساب وی بسته می شود، حتی اگر مبلغ چک ناچیز باشد.



این نماینده مردم در مجلس نهم از حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون صنایع و معادن به منظور ارائه برنامه هایش خبر داد و گفت: نمایندگان نیز به پرسش سوالات خود از وزیر ورزش و جوانان پرداختند.



رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره لایحه اساسنامه سازمان پست جمهوری اسلامی ایران که در دستور کار امروز این کمیسون بود، گفت:  به منظور بررسی بیشتر این لایحه در کمیته ارتباطات بررسی آن یک هفته به تاخیر افتاد و مقرر شد هفته آینده در دستور کمیسیون قرار گیرد.



عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: همچنین موضوع پرداخت حقوق بازرسان سازمان تعزیرات اعاده شده از شورای نگهبان که به تعویق افتاده بود بعد از بررسی در کمیسیون صنایع و معادن، مصوب شد معاونت برنامه ریزی نسبت به پرداخت حقوق آنها اقدام کند که برای رفع ایراد باید در صحن مطرح شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 113191
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار