خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/30 - 18:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس/

گزینه پیشنهادی وزارت علوم برنامه‌های خوبی برای تصدی این وزارت‌خانه دارد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری دستور کار کمیسیون متبوع خود گفت: امروز گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ارایه برنامه‌های خود در کمیسیون حاضر شد.


عبدالوحید فیاضی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در ابتدای این جلسه رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جمع اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای ارایه برنامه‌های خود حاضر شد.



نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با یادآوری برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان افزود: رضا صالحی امیری بر اخلاق‌محوری در ورزش و توسعه ورش همگانی و پهلوانی تأکید بسیار داشت.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاداتی که از سوی برخی نمایندگان به معاون فرهنگی صالحی امیری در خصوص موضع‌گیری‌ها و سوابق وی به ویژه در فتنه88 تصریح کرد: اعضای کمیسیون آموزش از اظهارات معاون وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان قانع نشدند.



وی درباره جزئیات دیگر جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: رضا فرجی دانا وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری نیز در جلسه امروز(30 مهر) کمیسیون مذکور حاضر شد.



این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری خوب و در مجموع نگاه کمیسیون به فرجی دانا مثبت است./



پایان پیام

  • کد خبر : 113387
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار