خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/02 - 10:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی با اشاره به گزارش فقیه به مجلس:

گزارش هلال احمر، حساسیت ایران به سیل‌زدگان پاکستان را نشان داد

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گزارش ارائه شده از سوی رییس سازمان هلال احمر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این گزارش به مقام معظم رهبری نیز ارائه شده است و همین امر نشان از حساسیت این موضوع است.

"سیدعلی‌محمد موسوی‌مبارکه" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به ارائه گزارش فعالیت‌های سازمان هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده پاکستان به نمایندگان مجلس که امروز در یک جلسه غیرعلنی غیررسمی به نمایندگان ملت ارائه شد، اظهار کرد: آمارهای دقیقی که از میزان کمک‌های ارسال شده برای سیل‌زدگان پاکستانی از سوی "سیدابوالحسن فقیه" رییس سازمان هلال احمر ارائه شد،حساسیت خوب این سازمان نسبت به این موضوع را نشان داد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس، افزود: این گزارش به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری نیز ارائه شد و حساسیت‌های لازم در آن لحاظ شده بود.

وی با بیان اینکه طبق این گزارش، هیات‌های کمکی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در نخستین ساعت‌های این سیل در پاکستان مستقر شدند، گفت: کمک‌های مردمی، دولتی و مراجع که به طور گسترده جمع‌آوری شده بود با استقرار چادرهای هلال احمر در پاکستان از طریق خود سیل زدگان در سطح وسیع توزیع شد.

موسوی‌مبارکه تاکید کرد: طبق این گزارش حجم فاجعه بسیار عظیم بوده است و باز هم نیاز به کمک بیشتری از سوی کشورهای مسلمان احساس می‌شود.

رئیس سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در یک جلسه غیرعلنی غیررسمی گزارشی از فعالیت‌های این سازمان برای کمک به مردم سیل‌زده پاکستان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

  • کد خبر : 29928
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار