خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/05 - 16:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رحمانی در تشریح دیدار کمیسیون کشاورزی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:

گزارش مشکلات بخش کشاورزی کشور به رهبری ارائه شد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، دیدار امروز این کمیسیون با مقام معظم رهبری را فرصتی برای بازگو کردن مشکلات کشاورزان به محضر ایشان خواند و گفت: در این دیدار گزارش مفصلی از مشکلات بخش‌های مختلف کشاورزی به رهبر انقلاب ارائه شد.


"حجت‌الله رحمانی" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) دیدار ظهر امروز (دوشنبه پنج اردیبهشت) اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با مقام معظم رهبری را فرصتی مناسب برای ارائه مشکلات بخش کشاورزی به محضر ایشان خواند.



نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود: در این دیدار افزون بر ارائه گزارش عملکرد کمیسیون، مشکلات بخش آب و مشکلات کشاورزان پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز به اطلاع مقام معظم رهبری رسید.



رحمانی در باره بیانات مقام معظم رهبری درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، گفت: رهبر بزرگوار انقلاب در این دیدار به اعضای کمیسیون تأکید کردند که در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، دولت را یاری کنند و با همکاری دولت نواقص و ایرادهای این قانون را برطرف کنند.



وی در تشریح جزئیات دیدار امروز کمیسیون کشاورزی با مقام معظم رهبری، افزود: در ابتدای این دیدار "عباس رجایی" رئیس کمیسیون کشاورزی گزارشی از عملکرد سه ساله کمیسیون انرژی و طرح‌ها و لایحه‌هایی که در این سه سال از سوی این کمیسیون بررسی شده، به خدمت مقام معظم رهبری ارائه کردند.



رحمانی همچنین از طرح مسائل و مشکلات بخش آب از سوی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در این دیدار خبر داد و گفت: "احمدعلی کیخا" نایب رئیس اول کمیسیون نیز در این دیدار برخی از مسائل موجود در حوزه آب و کشاورزی کشور را برای حاضران و مقام معظم رهبری تبین کرد.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی یادآور شد: در این دیدار همچنین "عیسی جعفری" سخنگوی کمیسیون کشاورزی نیز برخی از مشکلات بخش کشاورزی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را بازگو کرد.

  • کد خبر : 44768
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار