خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/24 - 17:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جلالی از جلسه کمیسیون امنیت ملی خبر داد:

گزارش متکی از آخرین تحولات بین‌المللی وپاسخ به سوال 5 نماینده

**سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:"منوچهر متکی" وزیر امور خارجه با حضور در این جلسه، گزارشی در مورد آخرین تحولات مسائل سیاسی و بین‌المللی ارائه کرد.

به گزارش خانه ملت، "کاظم جلالی" در خصوص جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون امنیت ملی گفت: گروه وین و هم‌چنین گروه 1+5 علاقه‌مند به مذاکره با جمهوری اسلامی ایران هستند که طبعا کشورمان در حال بررسی موضوع است. وی با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون، همچنین راه‌اندازی نیروگاه بوشهر و مسائل مربوط به آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، ابراز امیدواری کرد بر اساس توافق انجام شده، این اتفاق مهم در موعد مقرر تحقق پذیرد.جلالی بررسی آخرین تحولات عراق و افغانستان را دیگر دستور کار جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان کرد و افزود: در ادامه جلسه رییس و اعضای کمیسیون ضمن اعلام نقطه نظرات و مواضع خود سوالاتی را نیز مطرح کردند. جلالی گفت: در ادامه این جلسه وزیر امور خارجه به سوالات مطروحه از ناحیه نمایندگان پاسخ گفت. نمایندگان سوال کننده عبارت بودند از آقایان کواکبیان، نجفی، مفتح، قنبری و برنا از حوزه‌های انتخابیه سمنان، مراغه، رزن، ایلام و بروجن.

جلالی افزود: فردا نیز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دو جلسه دارد که در جلسه صبح به موضوع سهم کمک رسانی به مردم مسلمان سیل زده پاکستان خواهیم پرداخت و بعدازظهر نیز ضمن دعوت تیم اقتصادی دولت به بررسی روابط اقتصادی کشورمان با کشورهای دیگر خواهیم پرداخت.

  • کد خبر : 24994
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار