خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/04 - 17:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

گزارش عملکرد معاونت علمی و فنی ریاست جمهوری به کمیسیون آموزش مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی،‌ از ارائه گزارش عملکرد معاونان علمی و فنی ریاست جمهوری به این کمیسیون خبر داد.


"سعدالله نصیری‌قیداری" در گفت‌وگو با خبرنگار (www.icana.ir)، با اشاره به جلسه روز سه‌شنبه - 4 مرداد ماه - کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: "محمودرضا آقامیری" معاون فناوری و نوآوری، "سیدمجتبی خیام‌نکویی" معاون بخش کشاورزی و "عباس لطفی" رییس ستاد زیست فناوری معاونت علمی و فنی ریاست جمهوری گزارشی از کارها و محصولات تولید شده و همچین جایگاه ایران در سطح بین المللی در حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند.



نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، افزود: در این جلسه همچنین مشکلات و خلاءهای قانونی و کمبود اعتبارها در بودجه 90 در خوزه‌های مذکور از سوی مسئولان دولتی مطرح شد و قرار شد کمیسیون آموزش و تحقیقات  تصمیم‌ها و پیگیری‌های لازم را در این زمینه اتخاذ کند.



نایب رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس، همچنین با اشاره به حضور "سهراب رضایی" رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار کرد: وی مسائل و مشکلات مربوط به تخصیص فضای آموزشی برای انتقال دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای از آموزش و پروش به وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری را با اعضای کمیسیون مطرح کرد و مقرر شد کمیسیون این مسائل را پیگیری کند.

  • کد خبر : 54987
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار