خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/24 - 17:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسینی در تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن:

گزارش عملکرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بررسی شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که در نشست امروز این کمیسیون گزارش عملکرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بررسی شد، گفت: مشکل‌های مالی این سازمان هفته آینده در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌شود.


سیدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز - یک‌شنبه 24 مهر- کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.



نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس کلیه مدیران و معاونان حوزه‌های مختلف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران حضور داشتند و توضیحاتی درباره حوزه کاری خود و نحوه عملکردشان به اعضای کمیسیون صنایع و معادن ارائه دادند.



وی با بیان این‌که میهمانان نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس گزارشی از عملکرد خود در طول چند سال گذشته در حوزه صنعت ارائه دادند، تصریح کرد: بررسی وضعیت موجود و نحوه عملکرد بخش‌های مختلف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مشکلات موجود در این سازمان، از جمله بحث‌های مطرح شده در نشست امروز بود.



این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم تأکید کرد: به علت کمبود وقت در نشست امروز، بررسی موضوع‌های مهم دیگری در زمینه کیفیت تولیدات و همچنین بدهی‌ها و مشکل‌های مالی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به یک‌شنبه هفته آینده موکول شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 60828
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم