خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/10/20 - 17:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کرمی راد: ارائه گزارشی از 6 ماه روابط سیاسی ایران و لیبی به کمیسیون امنیت ملی

گزارش تحقیقات وضعیت امام موسی صدر به زودی به مجلس فرستاده می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم با اعلام خبر حضور سفیر ایران در لیبی در نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: وی ، گزارشی از 6 ماه روابط سیاسی ایران و لیبی پس از سقوط قذافی به مجلس ارائه کرد.


 محمد کرمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره نشست عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: سفیر ایران در لیبی، میهمان نشست کمیسیون بود و گزارشی از 6 ماه روابط سیاسی ایران و لیبی پس از سقوط قذافی به مجلس ارائه کرد.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارشی از وضعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حال حاضر لیبی و همچنین مناسبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ما با لیبی به کمیسیون ارائه شد، گفت: سفیر درباره کمک‌های ایران به لیبی طی 6 ماه گذشته نیز گزارشی را ارائه داد.



وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون نگرانی‌های خود درباره وضعیت امام موسی صدر را به سفیر ایران در لیبی ارائه دادند، تصریح کرد: براساس اعلام وی فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌ای برای مشخص شدن وضعیت امام موسی صدر انجام گرفته و همچنان منابعی در تلاشند تحقیقات میدانی برای مشخص شدن وضعیت وی به عمل آورند.



این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: پس از کشته شدن قذافی، وضعیت امام موسی صدراز طریق کسانی که در ارتباط مستقیم با وی بودند، پیگیری می‌شود و با قول اکبری،  سفیر ایران در لیبی گزارش این تحقیقات به زودی به مجلس فرستاده می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 66809
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم