خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/12 - 18:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با توجه به تعلل دولت در ارائه لایحه بودجه،

کمیسیون کشاورزی بررسی برنامه بودجه در حوزه خود را آغاز کرد

**سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: با توجه به تعلل دولت در ارائه لایحه بودجه سال آینده، کمیسیون به جای رسیدگی به برنامه‌های خود، بررسی بودجه در حوزه خود را آغاز کرده‌اند.

"عیسی جعفری" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت از ادامه رسیدگی به طرح جامع منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور را در کمیسیون در سال آینده خبر داد و گفت: جلسه امروز (سه شنبه 12 بهمن)، کمیسیون به دلیل اهمیت و اولویت آمادگی کمیسیون ها برای بررسی لایحه بودجه، به بحث و بررسی در مورد این لایحه اختصاص یافت.

 افزود: به علت تأخیر دو ماهه دولت در ارائه برنامه بودجه، نیاز بود تا کمیته های تخصصی کمیسیون، با برنامه ریزی و هماهنگی لازم، خود را برای بررسی ذقیق برنامه بودجه آماده کنند.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار با بیان این که رسیدگی به طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در سال جاری هنوز به پایان نرسیده است، تصریح کرد: تعلل دولت در ارائه بودجه باعث شده است تا کمیسیون ها به جای رسیدگی به برنامه های هفتگی خود، از پیش به استقبال برنامه بودجه بروند و با آمادگی لازم بتوانند در مجال باقیمانده تا پایان سال، این لایحه را اصلاح کنند.

طرح جامع منابع‌طبیعی وآبخیزداری‌کشور مشتمل بر 80 ماده است و موکول کردن ادامه بررسی این طرح به سال آینده در حالی صورت می گیرد که کمیسیون کشاورزی، تاکنون 40 ماده از آن را با بررسی و مطالعه کارشناسی، از نظر گذرانده است.

  • کد خبر : 37087
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار