خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/08 - 17:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست عصر دوشنبه،

کمیسیون ویژه اقتصادی هدفمندی یارانه‌ها در بودجه 90 را بررسی می‌کند

رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این کمیسیون فردا رسیدگی به لایحه بودجه 90 را در دستور کار دارد، اعلام کرد: اعضای کمیسیون طرح تحول اقتصادی در این نشست به نحوه اجرای قانون هدفمندی‌یارانه‌ها و درآمدهای حاصل از اجرای آن در بودجه 90 رسیدگی می‌کند.


"غلامرضا مصباحی مقدم" درگفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که بررسی بودجه در کمیسیون متبوعش دیده شده است، تأکید کرد: با تقدیم بودجه سال 90 به مجلس، کمیسیون ویژه نیز بررسی این لایحه را در دستور کار دارد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست فردا عصر (دوشنبه 9 اسفند) اعضای کمیسیون طرح تحول اقتصادی  به نحوه اجرای قانون هدفمندی‌یارانه‌ها و درآمدهای حاصل از اجرای این قانون در بودجه سال 90 رسیدگی می‌کنند.



وی ادامه داد: بحث هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال 90 به مراتب و در بخش‌های مختلف مطرح شده که لازم می‌دانیم مسئولان در این باره توضیح دهند تا ابهام‌ها و سئوال‌های نمایندگان برطرف شود.



بررسی افزایش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها با حضور وزیر نفت



مصباحی مقدم گفت: افزون بر رسیدگی به بودجه سال 90، به موضوع قیمت خوراک پتروشیمی‌ها پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها در سال 89 با حضور مسئولان مربوط از جمله وزیر نفت، رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها، معاون وزیر اقتصادی و دارایی رسیدگی می‌شود.



به گفته رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس، قیمت خوراک پتروشیمی‌ها پیش از این در دستور کار کمیسیون متبوعش قرار داشت اما از آنجا که جلسه‌های برگزار شده نتیجه بخش نبود فردا با حضور مسئولان بار دیگر، مطالعه می‌شود.



پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها قیمت خوراک پتروشیمی‌ها افزایش یافته است، به همین علت سرمایه‌گذاران خارجی دراین بخش آسیب خواهد دید.

  • کد خبر : 39168
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار