خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/03 - 18:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسین گروسی خبر داد؛

کمیسیون صنایع و معادن در ایرانسل

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اعضای این کمیسیون امروز از شرکت ایرانسل بازدید کردند، گفت: افزایش کیفیت خدمات ایرانسل و همراه اول و پوشش سراسری کشور نتیجه رقابت سالم همراه اول و ایرانسل است.


حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (سه شنبه سوم آبان) کمیسیون صنایع معادن گفت: بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از شرکت ایرانسل و بررسی دستاوردها و پیشرفت‌های این شرکت از جمله دستور کار نشست امروز این کمیسیون بود.



نماینده شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: هم‌اکنون بر اساس گزارش مدیران شرکت ایرانسل 1150 شهر کشور و در مجموع 1870 شهر و روستا در ایران زیر پوشش خدمات ایرانسل هستند که این پیشرفت قابل توجهی برای کشور محسوب می‌شود.



وی با بیان اینکه حضور ایرانسل به عنوان اپراتور نسل دوم تلفن همراه در کشور در رقابتی کردن بازار ایران اهمیت بسیار زیادی داشته است، گفت: اگر امروز پیشرفتی در خدمات تلفن همراه کشور به وجود آمده است به دلیل رقابت سالم همراه اول با ایران سل است که این موضوع با حضور اپراتور سوم چشمگیرتر نیز خواهد شد.



وی تصریح کرد: رقابت سالم ایرانسل و همراه اول در کیفیت خدمات و کاهش قیمت امروز شرایط خوبی را برای مردم ایجاد کرده است و این تنها در سایه رقابت سالم ایجاد شده است.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: هم‌اکنون با وجود مجوز افزایش قیمت تعرفه های ایرانسل این شرکت تنها برای رقابت با همراه اول از افزایش قیمت تعرفه های خود جلوگیری کرده است و این همان رقابتی است که باید با حضور اپراتور سوم تلفن همراه اول پرنگ تر شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 61603
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم