خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/21 - 18:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ابوالفتح نیکنام:

کمیسیون صنایع با کلیات لایحه تعاون مخالفت کرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن، از بررسی لایحه بخش تعاون اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و لایحه تشکیل سازمان پست در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون صنایع با رأی مخالف به کلیات لایحه تعاون مخالفت خود را با این لایحه اعلام کردند.


"ابوالفتح نیکنام" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از بررسی مواد ارجاعی لایحه تعاون در نشست امروز (یکشنبه 21 فروردین) کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و افزود: اعضای کمیسیون در نشست امروز بعد از بررسی مواد ارجاعی لایحه تعاون حتی به کلیات این لایحه نیز رأی ندادند و مخالفت جدی خود را به این وسیله درباره مفاد این لایحه اعلام کردند.



 



تصویب کلیات تشکیل سازمان پست



نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی همچنین از تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان پست جمهوری اسلامی ایران در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و گفت: کمیسیون بعد از بررسی این لایحه و استماع نظر کارشناسان درباره این موضوع، کلیات لایحه تشکیل سازمان پست را به رأی گذاشت که با موافقت اعضای کمیسیون صنایع و معادن روبه‌رو شد.



وی همچنین افزود: بررسی جزئیات لایحه تشکیل سازمان پست از هفته آینده آغاز می‌شود و تا آن زمان کمیسیون صنایع نظر کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و متخصصان این حوزه را دریافت خواهد کرد تا در تصویب جزئیات این لایحه استفاده کند.



در صورت تصویب لایحه تشکیل سازمان پست در مجلس، نهاد پست جمهوری اسلامی ایران تبدیل به سازمان پست خواهد شد؛ پس از تشکیل سازمان پست حوزه فعالیت این نهاد  به دو بخش حاکمیتی و اجرایی تقسیم خواهد شد تا واگذاری بخش اجرایی آن به بخش خصوصی آغاز شود و سازمان پست نیز مانند شرکت مخابرات در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

  • کد خبر : 42875
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار