خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/11 - 16:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی:

کمیسیون اصل 90 در صورت دریافت شکایت، انحلال دانشگاه علوم پزشکی را بررسی می کند

**اگر شکایتی از فرد خاصی در در رابطه با انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت بگیرد، کمیسیون اصل 90 پیگیری این موضوع را برعهده خواهد گرفت.

"سیدفاضل موسوی" نماینده مردم خدابنده در گفت‎‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به بحث انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهار کرد: معمولا کمیسیون اصل 90 پیگیر شکایت‌های واصله به کمیسیون است و اگر از فرد خاصی درباره موضوع انحلال این دانشگاه صورت بگیرد، کمیسیون برای بررسی وارد عمل خواهد شد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین تاکید کرد: تاکنون شکایتی درباره انحلال دانشگاه علوم پزشکی به کمیسیون اصل 90 ارجاع نشده است.

وی همچنین به جلسه امروز وزیر بهداشت با 2 کمیسیون مجلس اشاره کرد و گفت: مرضیه وحید دستجردی ظهر امروز با کمیسیون‌های بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات در این رابطه جلسه داشتند و قرار شد با تشکیل کمیته‌ای این موضوع بررسی شود.

دانشگاه علوم پزشکی ایران از روز شنبه 8 آبان ماه 89 بر اساس ابلاغ مصوبه شماره 677/110 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منحل شده است. کلیه فعالیت‌های بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران واقع در استان البرز به دانشکده علوم پزشکی کرج، کلیه واحدهای بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کلیه واحدهای آموزشی و پژوهشی و دانشجویی به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل شد.

  • کد خبر : 30594
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار