خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/29 - 16:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی خبر داد:

کمیسیون اصل نود بررسی کرد؛ شکایت نمایندگان از تخلفات دولت

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 قانون اساسی از بررسی شکایت نمایندگان از تخلفات دولت در نشست صبح امروز این کمیسیون خبر داد و با اشاره به نشست عصر کمیسیون، گفت: قرار است نمایندگان مستندات خود از تخلفات دولت را به کمیسیون اصل 90 ارسال کنند.


سید فاضل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره نشست صبح امروز اعضای کمیسیون اصل 90 قانون اساسی، با برخی از نمایندگان مجلس، گفت: شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از تخلفات دولت، به استناد بند 233 آیین‌نامه داخلی مجلس در نشست صبح امروز کمیسیون بررسی شد.



نماینده مردم خدابنده درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی این تخلفات از سوی مجلس، به کمیسیون اصل 90 ارجاع داده شده بود، از تصمیم اعضا برای تشکیل جلسه دیگری برای بررسی تخلفات دولت خبر داد و گفت: قرار است نمایندگان مستندات خود از تخلفات دولت را به کمیسیون اصل 90 ارسال کنند.



وی، درباره نشست عصر امروز این کمیسیون،  از بررسی سه موضوع خبر داد و گفت: پرونده شکایت کامیون‌داران از شرکت سایپا دیزل، تصمیم در مورد حوادث پس از انتخابات سال 88  و بررسی وضعیت صندوق بازنشستگی  بازنشستگان شرکت صنایع مس ایران،  از جمله مواردی بودند که در این کمیسیون بررسی شد.



این عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 همچنین در رابطه با بررسی پرونده حوادث پس از انتخابات سال 88 ،گفت:  بررسی این پرونده، وظیفه‌ای بود که از ابتدا مجلس به این کمیسیون واگذار کرد و بررسی این موضوع در کمیسیون ادامه دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 65357
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم