خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/31 - 18:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قادری با انتقاد از وضعیت اشتغال در جامعه:

کمیته مشترک بین مجلس و دولت برای بررسی ایجاد اشتغال تشکیل شد

سخنگوی کمیسیون جهاد اقتصادی با بیان اینکه اعضای این کمیسیون از وضعیت اجاد اشتغال در سال 89 راضی نیستند، تأکید کرد: برای بررسی و تعریف دقیق از اشتغال و بیکاری، کمیته مشترکی بین کمیسیون ویزه، وزارت کار و امور اجتماعی و مرکز ملی آمار ایران تشکیل شد.


"جعفر قادری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که امروز (شنبه 31 اردیبهشت) کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی تشکیل نشست داد، گفت: "عبدالرضا شیخ الاسلامی" وزیر کار و امور اجتماعی و "عادل آذر" رئیس مرکزملی آمار ایران امروز مهمان نشست کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی بودند.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با حضور این مسئولان وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری کشور بررسی شد که سرانجام اعضای کمیسیون ویژه، اظهارات این دو مسئول دولتی در باره ایجاد یک میلیون و 600 هزار فرصت شغلی در سال 89 را نپذیرفتند و خواهان تشکیل کمیته‌ای مشترک بین کمیسیون ویژه، وزارت کار و مرکز ملی آمار ایران برای دستیابی به آمارهای واقعی و قابل لمس در جامعه شدند.



قادری با بیان این که در این کمیته به دنبال تعریف واحدی از بیکاری و اشتغال هستیم، گفت: وزیر کار گزارش شفاهی از تحقق یک میلیون شغل ارائه کرد، نمایندگان نتوانستند به خوبی آن را تحلیل کنند.



 سخنگوی کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی با بیان این که کمیسیون دوشنبه هر هفته نشست دارد، تأکید کرد: نشست امروز استثنا برای بررسی وضعیت اشتغال در کشور تشکیل شد، نشست آینده این کمیسیون دوشنبه دوم خرداد برگزار می‌شود.



ادامه این خبر متعاقبا ارسال می‌شود.

  • کد خبر : 48104
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار