خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/22 - 10:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست روز دوشنبه کمیسون اصل 44 مجلس:

کلیات لایحه تعاون اقتصادی به تصویب رسید

عضو کمیسیون نظارت و پیگیری بر اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی با بیان این که کمیته‌ای تخصصی بررسی لایحه تعاون را بر عهده گرفت، گفت: کلیات لایحه تعاون اقتصادی پس از بحث و گفت‌وگو با اتفاق آراء به تصویب رسید.


"علی اصغر یوسف نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که کمیسیون اصل 44 قانون اساسی امروز (دوشنبه 22 فروردین) نشست خود را تشکیل داد، درباره نتیجه‌های این نشست گفت: در این نشست کلیات لایحه تعاون اقتصادی به رأی گذاشته شد و با موافقت نمایندگان به تصویب رسید.



نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این لایحه با هدف تجمیع مقرارت تعاون و ارائه راه حل‌هایی متناسب با پیشرفت فنآوری ارائه شد.



به گفته این نماینده مجلس، در این لایحه منافع تعاونی‌ها، افزایش دخالت تعاونی‌ها و نحوه مشارکت و سرمایه‌گذاری دربخش تعاون تعیین شد.



یوسف نژاد افزود: لایحه تعاون اقتصادی در جهت اجرای مناسب اصل 44، به منظور مداخله نکردن دولت در امور تعاونی‌ها و برای رساندن سهم تعاونی‌ها به 25 درصد از اقتصاد ملی و تعیین جایگاه مناسب بخش تعاونی‌ها در کمیسیون بررسی می‌شود.



وی با بیان این که این لایحه 110 ماده دارد و به طور تخصصی در کمیته‌ای ویژه بررسی می‌شود، گفت: جعفر قادری نماینده مردم شیراز و غفار اسماعیلی نماینده مردم هشترود و بنده اعضای این کمیته تخصصی هستیم.



عضو کمیسیون نظارت و پیگیری اصل 44 قانون اساسی اظهار کرد: در این نشست همچنین لایحه  تشکیل سازمان پست جمهوری اسلامی ایران با یک ماده واحده به تصویب رسید.

  • کد خبر : 42909
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار