خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/24 - 17:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قربانی:

کلیات طرح نظارت بر نمایندگان تصویب شد

**قربانی ضمن اشاره به جلسه امروز کمیسیون مشترک بررسی طرح نظارت بر نمایندگان مجلس گفت: طرح نظارت بر نمایندگان مجلس امروز به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

"موسی قربانی" سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح نظارت بر نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت گفت: کلیات بحث طرح نظارت بر نمایندگان تصویب و در همین راستا کمیته‌ای به منظور رسیدگی به این طرح تشکیل شد.
وی ضمن اشاره به این موضوع که اعضای کمیته رسیدگی به طرح نظارت بر نمایندگان مجلس شامل اعضای هیات رییسه کمیسیون و همچنین 4 تن از نمایندگان مجلس است در ادامه افزود: حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر نماینده اصفهان، فدایی نماینده تهران، دهقان نماینده طرقبه و چناران، غضنفرآبادی نماینده بم، اخوان بی‌طرف نماینده اصفهان و موسوی قربانی نماینده قائنات ،مفتح نماینده رزن، کوهکن نماینده لنجان، ادیانی‌راد نماینده قائم‌شهر و سوادکوه، اسداللهی نماینده تربت جام و تایباد از اعضای این کمیته به شمار می‌آیند.
سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح نظارت بر نمایندگان مجلس از تصویب دو ماده در جلسه دیروز کمیسیون مشترک خبر داد و گفت: در جلسه دیروز ماده یک طرح نظارت و همچنین تشکیل کمیته ای به منظور نظارت بر رفتار نمایندگان متشکل از 7 نفر ایجاد شد.
قربانی گفت: این کمیسیون دیروز نیز طی جلسه‌ای کمیته نظارت بر طرح نظارت بر نمایندگان را ایجاد کرد و اعضای این کمیته متشکل از رییس کمیسیون اصل نود، رییس کمیسیون حقوقی و قضایی، یک نفر از نواب رییس مجلس و دو نفر از اعضای کمیسیون اصل نود و کمیسیون حقوقی و قضایی است.
سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح نظارت بر نمایندگان مجلس تشریح کرد: جلسه دیروز اعضای کمیته نظارت به ایجاد کمیته رسیدگی منتج شد و چون کمیته رسیدگی امروز به تایید هیات رییسه کمیسیون رسید، فردا جلسه ای با حضور اعضای این کمیته برگزار خواهد شد.
قربانی در پایان گفت: فردا (دوشنبه) اولین جلسه کمیته رسیدگی با حضور اعضا برگزار خواهد شد.

  • کد خبر : 37952
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار