خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/01 - 17:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عیسی جعفری:

کلیات طرح اصلاح قانون استخدام مهندسان ناظر کشاورزی تصویب شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود کلیات طرح انتزاع وظایف و اختیارهای بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی را تصویب کردند، گفت: همچنین اعضا کلیات طرح اصلاح قانون استخدام مهندسان ناظر تولیدات کشاورزی را نیز تصویب کردند.


"عیسی جعفری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir) با بیان این که اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در نشست عصر امروز (سه‌شنبه اول شهریور) خود کلیات طرح انتزاع وظایف و اختیارهای بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی را تصویب کردند، تصریح کرد: بر اساس این طرح بخش واردات و صادرات محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار می‌شود.



نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بسیاری از فعالیت‌های بخش کشاورزی بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است، افزود: تمام بخش‌های کشاورزی باید زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی به فعالیت خود ادامه دهند.



وی ادامه داد: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در نشست‌های تخصصی هفته آینده خود جزئیات طرح انتزاع وظایف و اختیار‌های بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی را بررسی می‌کنند.



سخنگوی کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود کلیات طرح اصلاح قانون استخدام مهندسان ناظر تولیدات کشاورزی را تصویب کردند، تصریح کرد: یک فوریت این طرح در مجلس تصویب شده است و با توجه به این که ابهام‌هایی در آن وجود دارد اعضای این کمیسیون در نشست‌های متعدد این ابهام را برطرف می‌کنند.

  • کد خبر : 57199
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم