خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/15 - 09:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نصرالله کوهی‌باغ‌اناری:

کارخانه سیمان خرامه همچنان مسکوت مانده است

**نماینده مردم سروستان، کربال و کوار از مسکوت ماندن سه‌ساله انتقال کارخانه سیمان شیراز به خرامه گلایه کرد.

"نصرالله کوهی‌باغ‌اناری" در گفت‌وگو با روزنامه خبرجنوب گفت: سه سال پیش به دلیل آلودگی شدید محیطی که کارخانه سیمان شیراز در بولوار امیرکبیر ایجاد می‌کرد، سازمان محیط زیست خواستار انتقال این کارخانه به خارج شیراز شد.

­وی ادامه داد: طرح انتقال این کارخانه البته از سال‌ها پیش مطرح بود تا اینکه با اعلام سازمان محیط‌زیست این انتقال قطعی شد.

نماینده سروستان، کربال و کوار گفت: بعد از بررسی‌های کارشناسی قرار بر این شد که این کارخانه به خرامه منتقل شود و جای آن را واحدهای مسکونی و تجاری بگیرد.

وی افزود: با این توضیح بلافاصله زمینی با 200هکتار مساحت برای احداث این کارخانه در خرامه اختصاص داده شد.حتی چاه آب و سوله نیز برای کارخانه ایجاد شد و مقدمات این جابه‌جایی آهسته آهسته فراهم گشت.

باغ‌اناری در پایان با گلایه از سهل‌انگاری در انتقال این کارخانه گفت: اکنون با گذشت سه سال از ابلاغ دستور جابه‌جایی و فراهم بودن همه شرایط، متأسفانه هنوز این انتقال صورت نگرفته است.به عقیده من دلیل این امر سهل‌انگاری مسئولان است، زیرا از آن‌ها انتظار می‌رود کارشکنان این امر را تحت فشار قرار دهند تا احداث این کارخانه که تأثیر بسیاری بر اشتغال این منطقه دارد، هر چه زودتر عملیاتی شود.

  • کد خبر : 24112
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار