خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/07 - 12:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عزیز اکبریان:

چهارمین هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن فردا انتخاب می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای این کمیسیون، در نشست فردای خود، هیئت رئیسه کمیسیون صنایع را در سال چهارم دوره هشتم مجلس انتخاب می‌کنند.


"عزیز اکبریان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که اعضای کمیسیون صنایع و معادن فردا (یکشنبه هشتم خرداد) نشست دارند، تصریح کرد: برای انتخاب هیئت رئیسه ابتدا دواطبان مسئولیت‌های مختلف اعلام آمادگی می‌کنند، سپس انتخابات انجام می‌شود.



نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تاکنون نامزدهای هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مشخص نشده است، تأکید کرد: همچنین قرار است سه نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن به عضویت کمیسیون مشترک رسیدگی به لوایح ادغام وزارتخانه‌های پیشنهادی دولت در بیایند، که برای این مسئله نیز باید انتخابات برگزار کنیم.



اکنون "سید حسین هاشمی" نماینده مردم میانه "رضا رحمانی" نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر ، " احمد مهدوی ابهری" نماینده مردم ابهر ،"سید احمد رضا دستغیب" نماینده مردم شیراز، "سید شریف حسینی" نماینده مردم اهواز و "علی اصغر یوسف نژاد" نماینده مردم ساری اعضای هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن هستند.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیش‌بینی کرد که همه زمان نشست فردای این کمیسیون صرف انتخاب هیئت رئیسه و انتخاب سه نفر برای عضویت در کمیسیون مشترک شود، اما اگر زمانی باقی بماند تقاضای ضرورت انجام تحقیق و تفحص در باره خرید سهام سایپا از سوی شرکت سایپا بررسی می‌شود.



بررسی فرآیند واگذاری‌های انجام شده ایمیدرو و نحوه هزینه‌کرد وجوه حاصل از آن بر اساس بررسی و جمع‌بندی کمیسیون ویژه اصل 44 ‌قانون اساسی و بررسی لایحه اصلاح قانون معادن (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار روز یکشنبه کمیسیون صنایع  و معادن قرار گرفته است.

  • کد خبر : 48979
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار