خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/22 - 17:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون کشاورزی،‌آب و منابع طبیعی مطرح شد؛

چالش‌های پیش روی صنعت کشاورزی در صداوسیما بررسی شد

دبیر کمیسیون کشاورزی،‌آب و منابع طبیعی تصریح کرد: نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی در بخش کشاورزی و عملکرد این سازمان در اجرای ماده ۱۸ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی با حضور عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما بررسی شد.


جلال محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص دستور کار امروز سه شنبه(22آذر) کمیسیون کشاورزی،‌آب و منابع طبیعی گفت: در جلسه امروز کمیسیون نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی در بخش کشاورزی و عملکرد این سازمان در اجرای ماده ۱۸ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی با حضور عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما بررسی شد.



نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق این ماده، صداوسیما موظف است برنامه‌های کشاورزی را باکیفیت خوب تهیه و در زمان مناسب از شبکه‌های مختلف پخش کند.



دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با اشاره به طرح یکسال اخیر کمیسیون مبنی بر تاسیس یک شبکه تلویزیونی مجزا برای بخش کشاورزی گفت: سازمان صداوسیما به دلیل کمبود امکانات این طرح را نپذیرفت و قرار شد که شبکه‌های استانی با توجه به نوع محصول هر منطقه برنامه‌های کشاورزی را پوشش دهند.



محمود زاده ادامه داد: در جلسه امروز چالش‌های فراروی صداوسیما، نقاط قوت و ضعف رسانه ملی توسط نمایندگان و اعضای کمیسیون مطرح شد.



دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: به دلیل اتمام وقت کمیسیون، ادامه رسیدگی به طرح اصلاح قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و گزارش هیأت تحقیق و تفحص درباره علل واردات دام زنده به کشور بررسی نشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 64859
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم