خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/05 - 09:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
میگلی‌نژاد خبر داد

پیگیری مشکلات دریانوردان با بازدید مسئولان از بنادر

**نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از بازدید معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور و معاونین و مدیران حوزه سازمان بنادر و دریانوردی به‌منظور پیگیری مشکلات دریانوردان و افتتاح طرح های بندری استان بوشهر خبرداد.

"غلامعلی میگلی نژاد" گفت: دیدار با مردم و بندرنشینان، همچنین تصویب اجرای طرح موج شکن در دو جزیره شمالی و جنوبی از دستاوردهای این سفر عنوان شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم تصریح کرد: به اتفاق معاون وزیر؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور و هیأت همراه عازم بندر ریگ شده که در ابتدای ورود گزارشی از روند امور بندری بخش ریگ در حضور مردم، مسئولان و بخشدار بندر ریگ داده شد.

وی افزود: در ادامه از روند پیشرفت بازوی اسکله بندر ریگ بازدید به‌عمل آمد و مقررگردید تا در سال جاری پروژه لایروبی بندر ریگ به پیمانکار داده شود.

میگلی‌نژاد افزود: نشست با تجار و دریانوردان بندر گناوه برنامه بعدی این سفر عنوان شده است که در اداره بندر شهرستان گناوه صورت پذیرفت.

نماینده مردم بوشهر تصریح کرد: در این دیدار که امام جمعه و فرماندار گناوه نیز حضور داشتند، فعالان بخش بندری به بیان مشکلات موجود در این زمینه پرداخته و خواستار توجه جدی به بخش بندری شهرستان گناوه به عنوان اصلی‌ترین دغدغه مردم شدند که با استقبال مدیرعامل سازمان بنادر کشور و قول همکاری مواجه‌گردید.

وی ادامه داد: افتتاح انبار قضایی بندر گناوه و دستور مطالعه احداث اسکله جدید بندر گناوه در سال جدید از اهم موارد این بازدید بود. بازدید از بخش بندری شهرستان دیلم نیز با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری و دیگر مسئولان شهرستان دیلم صورت پذیرفت.

غلامعلی میگلی نژاد همچنین از دستور و قول مساعد مسئولان مبنی بر اتمام عملیات اجرایی لایروبی بندر دیلم و حل مشکلات دریانوردان خبر داد.

وی افزود: پس از انجام بازدیدهای مذکور، مسئولان کشوری و استانی به‌منظور افتتاح چندین طرح و پروژه بزرگ بندری در مرکز استان، از بندر دیلم عازم بندر بوشهر شدند.

 

  • کد خبر : 34313
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار