خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/14 - 11:08
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ناصری خبر داد:

پیگیری تغییر قانون انتخابات مجلس در کمیسیون شوراها

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از پیگیری تغییر قانون انتخابات مجلس، اصلاح قانون احزاب و طرح افزایش کارآمدی شوراهای اسلامی استان‌ها در کمیسیون متبوعش خبر داد.


"عبدالحسین ناصری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح عملکرد کمیسیون متبوعش در سال 90، گفت: اعضای کمیسیون شوراها،‌ اصلاح و تغییر قانون انتخابات مجلس، قانون احزاب و طرح افزایش کارآمدی شوراهای اسلامی استان‌ها را در دستور کار فعالیت‌های کمیسیون قرار داده‌اند.



نماینده مردم گرگان و آق‌قلا افزود: کمیته‌ای با ریاست "اسدالله بادامچیان" در حال بررسی قانون احزاب هستند و اصلاحات صورت گرفته،‌ پس از تصویب در این کمیته به کمیسیون شوراها ارسال خواهد شد.



وی در خصوص بررسی طرح افزایش کارآمدی شوراهای اسلامی استان‌ها،‌ گفت: به دلیل بررسی بودجه تا به حال فرصت بررسی این طرح در کمیسیون مهیا نشده بود،‌ اما در سال جاری بررسی این طرح جز اولویت‌های کمیسیون است.



ناصری در پایان با اشاره به نام‌گذاری سال 90 با عنوان سال "جهاد اقتصادی"، گفت: اعضای کمیسیون شوراها با توجه به نام‌گذاری مقام معظم رهبری،‌ برنامه‌های جدیدی را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

  • کد خبر : 41853
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار