خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/20 - 15:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فلاحت‌پیشه:

پیگیری احداث راه‌آهن غرب کشور در جلسه مجمع نمایندگان کرمانشاه

**نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور رییس مجلس پیگیری ترانزیت، ایجاد راه آهن غرب کشور، اجرایی شدن مصوبات 15گانه کمیسیون‌های مختلف در مجمع نمایندگان استان بررسی شد.

"حشمت اله فلاحت پیشه"در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت اظهارداشت: جلسه مجمع نمایندگان کرمانشاه روز 5 مرداد در سفر رییس مجلس به استان با حضور استاندار، اعضای شورای تامین و توسعه استان تشکیل شد.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه علاوه بر پیگیری مسایل و نیازمندیهای استان کرمانشاه، مصوبات 15گانه سفر اعضای کمیسیونهای امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، انرژی، عمران و آموزش و تحقیقات مجلس که با همت نمایندگان تحقق یافته بود نیز مورد پیگیری قرار گرفت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه برخی مشکلات و کاستی های مربوط به زیرساخت ها از جمله مسایل راه، ترانزیت کالا و مسایل اقتصادی و همچنین رفع محدودیتهای امنیتی در مرز در جهت تبادل کالا نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رییس کمیته سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه مجمع نمایندگان، دکتر لاریجانی تاکید کردند با توجه به ظرفیت های مثبت موجود در استان کرمانشاه و درگیر بودن در هشت سال دفاع مقدس لازم است راهکارهای توسعه استان و رفع موانع آن در بودجه سالیانه و برنامه پنجم توسعه به عنوان یک اولویت مدنظر قرار گیرد.
فلاحت پیشه یادآورشد: جلسه آینده مجمع نمایندگان استان کرمانشاه  در هفته آینده در خصوص پیگیری مصوبات سفرهای استانی، صندوق مهر و مسایل مربوط به رفع بیکاری در استان خواهد بود.

  • کد خبر : 24680
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار