خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/22 - 10:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم شیراز تاکید کرد:

پیگیری آزادراه اصفهان - شیراز و راه‌آهن به تهران

**"سیداحمدرضا دستغیب" (علی اصغر) نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی که چندی پیش در تهران مهمان همایش ایرانیان خارج از کشور بود، نزدیک به 100 نفر از ایرانیان خارج کشور را به شیراز دعوت کرد و میزبان آنان بود. وی تعامل فرهنگی و گفت‌وگو در زمینه سرمایه‌گذاری را از موضوعاتی عنوان کرد که با ایرانیان خارج از کشور مطرح شد.

عضو کمیسیون تلفیق، اولویت اصلی خود را رسیدگی به وضعیت راه های حوزه انتخابی خود عنوان کرد و گفت: افزایش اعتبار برای راه های روستایی، پیگیری آزادراه اصفهان- شیراز و همچنین تکمیل راه‌آهن شیراز- تهران از جمله اقداماتی بوده که در این مدت انجام شده است.

دستغیب از بهره‌برداری کامل راه‌آهن شیراز- تهران تا پایان سال خبر داد و ‌گفت: در این زمینه پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته و فکر می‌کنم تا چند ماه آینده پروژه به اتمام برسد؛ همچنین نتایج جلساتی که در چند نوبت با معاونان وزارت راه و خود وزیر انجام داده ایم، بسیار خوب و رضایت بخش بود.

این نماینده همچنین از دیدار با مجموعه وزارت ارشاد خبر داد: در این دیدار از ضرورت برگزاری نمایشگاه‌هایی که در مرکز برپا شده با کیفیتی مناسب و قابل قبول در شیراز سخن گفته شد.

وی با اشاره به دیدارهای مردمی، عمده مطالبات آنها را شامل سه بخش عمده بیان کرد: انتقاد از بروکراسی اداری، اشتغال و مشکلات اقتصادی و همچنین مسائل حقوقی و قضایی مهمترین و بارزترین مطالبات مردم در دیدارهای اخیر بوده است.

نماینده مردم شیراز همچنین از دیدار با اصناف و اقشار مختلف مانند نانوایان، فرهنگیان، روحانیت، دانشگاهیان و دهیاران خبر داد و از بررسی مشکلات آنها و ارائه راهکارهایشان سخن گفت.

  • کد خبر : 24776
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار