خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/28 - 18:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جعفری خبر داد:

پیشنهاد کمیسیون کشاورزی برای تشکیل کمیته اعطای سند در استان‌ها

اعضای کمیسیون کشاورزی در جریان بررسی لایحه تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند به دولت پیشنهاد دادند که در هر استان کمیته‌ای ویژه برای حل مشکل املاک فاقد سند تشکیل دهد.


"عیسی جعفری" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از بررسی مواد ارجاعی لایحه تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی در نشست امروز (28 فروردین) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس  خبر داد.



نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار با بیان این که فقدان سند رسمی مشکلات متعددی را برای مردم مناطق مختلف کشور ایجاد کرده است، گفت: در نشست امروز کمیسیون کشاورزی کلیات لایحه دولت درباره تعیین تکلیف اراضی و املاک فاقد سند بررسی شد و اعضای کمیسیون تصمیم گرفتند به دولت پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای ویژه در هر استان برای حل این مشکل بدهند.



وی همچنین افزود: بر اساس پیشنهاد اعضای کمیسیون کشاورزی هیئتی از طرف دولت در هر استان تشکیل می‌شود که مسئولیت رسیدگی به مشکلات مردم درباره اراضی فاقد سند و بررسی درخواست‌های آنان برای اعطای سند را برعهده دارد و در این کمیته نماینده استاندار، سازمان ثبت اسناد، اداره جهاد کشاورزی و سازمان مسکن و شهرسازی حضور دارند.



سخنگوی کمیسیون کشاورزی همچنین از ارائه گزارش اولیه هیئت تحقیق و تفحص از واردات دام زنده خبر داد و یادآور شد: اعضای هیئت تحقیق و تفحص از واردات دام زنده، گزارش اولیه‌ای از نتایج تحقیق و تفحص خود در نشست امروز(28 فروردین) ارائه کردند و مقرر شد که گزارش نهایی این هیئت تا آخر اردیبهشت ماه به کمیسیون ارائه و در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

  • کد خبر : 43747
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار