خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/06/12 - 19:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
میرمرادزهی : اجرای قانون انتزاع وظایف در دستور کار وزیر جهاد کشاورزی قرار گیرد

پیشنهاد خرید تضمینی گندم در حدود 1100 تومان به وزیر جهاد کشاورزی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: وزیر جهاد کشاورزی امروز در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس حاضر شد و به ارائه برنامه های خود پرداخت.


هدایت الله میرمرادزهی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: وزیر جهاد کشاورزی امروز در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس حاضر شد و به ارائه برنامه های خود پرداخت.



نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و زابلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای کمیسیون نیز نظرات خود را در خصوص برنامه های وزیر جهاد کشاورزی اعلام کردند و از ایشان سؤالاتی در رابطه با مشکلات بخش کشاورزی پرسیدند.



این نماینده مردم درمجلس نهم با اشاره به مهم ترین محوروزیرجهاد کشاوری دربرنامه های خود اظهارداشت: مواجه شدن کشور با فصل کشت یکی از محورها بود به طوری که در فصل کشت بذر سالم، تأمین نهاده های مورد نیاز، برنامه ریزی برای کشت و خرید تضمینی محصولات کشاورزی حائز اهمیت است.



میرمرادزهی افزود: نمایندگان کمیسیون کشاورزی خرید تضمینی گندم در حدود 1100 تومان و نیز نوسازی ماشین آلات و تجهیزات کشت گندم را به وزیر جهاد کشاورزی پیشنهاد دادند.



عضوهیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در تشریح موضوعات بحث شده درکمیسیون کشاورزی، گفت:  قانون استخدام دربخش کشاورزی، قانون انتزاع وظایف، قانون افزایش بهره وری، جذب سرمایه در بخش کشاورزی، کار آموزی دانشجویان بخش کشاورزی، اجرای الگوی کشت ، جلوگیری از واردات و توسعه صادرات ، توجه به قشرعشایر کشور  نیز از جمله موضوعاتی بود که در کمیسیون کشاورزی بحث شد و وزیر جهاد کشاورزی بر اساس اطلاعات خود به سؤلات نمایندگان نیز پاسخ داد و ادامه این بررسی و پاسخ به سؤالات به جلسات هفته های آینده موکول شد.



پایان پیام/

  • کد خبر : 109972
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار