خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/27 - 19:36
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
موسوی مبارکه:

پژوهش باید به عنوان یک اولویت مورد توجه مسئولان دولتی باشد

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پژوهش باید همانند یک اولویت و سرفصل مهم در دانشگاه ها مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

"سیدعلی محمد موسوی مبارکه " در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص جایگاه پژوهش در برنامه های پنج ساله کشور اظهار داشت: توجه داشتن به جایگاه پژوهش باید در وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف به عنوان موضوعی مهم، اساسی و کاربردی مد نظر قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: باید سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی در برنامه پنجم توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی به طور کامل مورد توجه مسئولان دولتی واقع شود.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اتخاذ مکانیسمی جدید در خصوص نحوه اجرایی شدن تحقیقات می تواند گشاینده بسیاری از مشکلات اقتصادی,اجتماعی و فرهنگی باشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشخص نیست چرا در سال های گذشته دولت و مجلس نسبت به تحقیقات بی تفاوت بوده اند.
موسوی مبارکه اظهار امیدواری کرد: دولت خدمتگزار در برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شرایط را برای بهره وری از موضوع تحقیقات در وزارتخانه ها، دستگاه های دولتی و سازمانها فراهم کند.

  • کد خبر : 35920
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار