خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/23 - 16:06
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسین‌نژاد خبر داد:

پایان بررسی لایحه عضویت دولت ایران در فدراسیون بتن در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست امروز خود با بررسی اساسنامه لایحه عضویت دولت ایران در فدراسیون بین‌المللی بتن، رسیدگی به این لایحه را به پایان رساندند، گفت: گزارش نهایی این کمیسیون درباره این لایحه برای قرائت در صحن علنی امروز تقدیم هیئت رئیسه می‌شود.


"محمدرضا حسین‌نژاددوین" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، تصریح کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشست عصر امروز (یکشنبه 23 مرداد) لایحه عضویت دولت ایران در فدراسیون بین‌المللی بتن را بررسی کردند.



نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون عمران در نشست امروز خود با بررسی اساسنامه لایحه عضویت دولت ایران در فدراسیون بین‌المللی بتن کار رسیدگی به این لایحه را به پایان رساندند.



وی ادامه داد: گزارش نهایی کمیسیون عمران درباره لایحه عضویت دولت ایران در فدراسیون بین‌المللی بتن آماده شده‌ است و این گزارش برای قرائت در صحن علنی مجلس امروز تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس درباره دستورکارهای دیگر نشست عصر امروز این کمیسیون، یادآور شد: همچنین اعضا در این نشست کار بررسی بررسی طرح حذف تبصره سه ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری را تمام کردند.

  • کد خبر : 56462
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم