خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/29 - 17:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مهرداد بائوج‌لاهوتی خبر داد:

پایان بررسی لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که بررسی کلیات و جرئیات لایحه تأسیس‌صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در نشست عصر امروز این کمیسیون به پایان رسید، گفت: گزارش نهایی این کمیسیون درباره این لایحه به زودی برای قرائت در صحن به هیئت رئیسه مجلس ابلاغ می‌شود.


"مهرداد بائوج‌لاهوتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که اعضای کمیسیون عمران در نشست عصر امروز (یکشنبه 29 خرداد) بررسی لایحه تأسیس‌صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را بررسی کردند، تصریح کرد: اعضا در این نشست بررسی کلیات و جزئیات این لایحه را به پایان رساندند.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود:  بررسی لایحه تأسیس‌صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی شامل چهار حادثه طبیعی رانش زمین، سونامی، زلزله و سیل می‌شود.



وی با بیان این که در تمام دنیا شرکت‌های بیمه مسئولیت حوادث طبیعی را به عهده می‌گیرند، اظهار کرد: متأسفانه در ایران اگر حادثه‌ای رخ دهد تمام نگاه‌ها برای جبران به سمت دولت می‌رود.



بائوج‌لاهوتی با بیان این که بر اساس لایحه تأسیس‌صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی افراد باید ساختمان‌های خود را بیمه حوادث کنند، تصریح کرد: شرکت‌های بیمه فعال در ایران به عنوان شرکت کارگزار شرکت بیمه همگانی حوادث طبیعی فعالیت می‌کنند.



عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که کار رسیدگی به لایحه تأسیس‌صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در این کمیسیون به پایان رسیده است، اظهار کرد: گزارش نهایی این کمیسیون درباره این لایحه به زودی برای قرائت در صحن به هیئت رئیسه مجلس ابلاغ می‌شود.

  • کد خبر : 51632
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار