خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/03 - 16:44
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ترابی:

پاسخ وزیر کار نماینده مردم اهر را قانع نکرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیرکارو اموراجتماعی در هنگام تقدیم بودجه این وزارتخانه به کمیسیون از وضعیت بودجه اظهار گلایه و انتقاد کرد.


"نصرالله ترابی" در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص برنامه کاری کمیسیون اجتماعی در روز سه‌شنبه  اظهار داشت: شیخ الاسلامی وزیر کار و اموراجتماعی به همراه معاونان خود در بخش اشتغال، پشتیبانی، فنی و حرفه‌ای و صندوق مهر امام رضا(ع) در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر شد و به سئوالات نمایندگان پاسخ داد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه وزیر کار و اموراجتماعی از نحوه افزایش بودجه این وزارتخانه در بخش‌های جاری و عمرانی اظهار گلایه کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های شیخ الاسلامی در خصوص بودجه سال 1390 وزارت کار واموراجتماعی افزود: رشد بودجه در بخش جاری در وزارت کار و امور اجتماعی 3/3 درصد افزایش یافته و بخش عمرانی نیز 10 درصد نسب به سال 1389 رشد داشته است.

ترابی خاطرنشان کرد: در ادامه سئوال مسعودی ریحان نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی از شیخ الاسلامی در ارتباط با دلایل بالای نرخ بیکاری مطرح شد که وی توضیحاتی را ارائه کرد، اما قانع کننده نبود.

 

 

  • کد خبر : 38717
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار