خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/11 - 18:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قاضی زاده هاشمی خبر داد:

پاسخگویی وزیر بهداشت به سوالات نمایندگان در کمیسیون بهداشت

**عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه سئوال از مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

"سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی" در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص جلسه روز دوشنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: امروز مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای پاسخگویی به سئوال 7 نفر از نمایندگان در کمیسیون بهداشت مجلس حاضر شد.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان گرمسار، مرند، خاش، زابل و شادگان و تاکستان در مجلس شورای اسلامی مسایل، مشکلات و دغدغه های خویش در خصوص حوزه های انتخابیه، مرتبط با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را مطرح کردند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پیش از سئوال نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به بررسی مسایل و عملکرد سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی پرداخت.
وی تصریح کرد: مسئولین هلال احمر در خصوص امداد رسانی و خدمات رسانی همراه با آمارها و ارقام مرتبط گزارشی به اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه کردند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان هلال احمر در خصوص سیل پاکستان و ارائه کمک های انجام شده گزارش هایی را ارائه کردند.

  • کد خبر : 36972
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار