خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/12 - 08:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
پس از تعطیلات مجلس در کمیسیون صنایع و معادن صورت می‌گیرد

پاسخگویی غضنفری و تقی‌پور به سوالات 9 نماینده

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور "مهدی غضنفری" وزیر صنعت، معدن و تجارت و "رضا تقی‌پور" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس در کمیسیون صنایع و معادن، برای پاسخگویی به پرسش‌‌های نمایندگان خبر داد.


"علی‌اصغر یوسف‌نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) با بیان این که قرار بود روز سه‌شنبه - هشتم شهریورماه - "مهدی غضنفری" وزیر صنعت، معدن و تجارت و "رضا تقی‌پور" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون صنایع و معادن حضور داشته باشند، گفت: این نشست به بعد از تعطیلات مجلس موکول شد.



وی احتمال داد این جلسه کمیسیون در روز یکشنبه -27 شهریور ماه - برگزار شود.



نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معدن در هفته نخست بعد از تعطیلات با دو وزیر صنعت، معدن و تجارت و ارتباطات و فناوری اطلاعات نشست مشترکی برگزار خواهند کرد.



وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ‌گویی به سوالات "رضا علیزاده" نماینده مردم ورزقان، "ابوالفتح نیکنام" نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد، "بهمن اخوان" نماینده مردم تفرش،‌ آشتیان، "قدرت‌الله علیخانی" نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز،‌ "مهدی عیسی‌زاده" نماینده مردم میان‌دوآب، تکاب و شاهین‌دژ، مجید ناصری‌نژاد" نماینده مردم شادگان در کمیسیون حاضر می‌شود.



سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در کمیسیون به پرسش‌های "احمدعلی کیخا" نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند، "محمدمهدی افشاری" نماینده مردم داراب و زرین دشت، "امیر طاهرخانی" نماینده مردم تاکستان در مجلس، پاسخگو خواهد بود.

  • کد خبر : 57848
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم