خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/27 - 09:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
این هفته در کمیسیون آموزش و تحقیقات صورت می‌گیرد

پاسخگویی دو وزیر به سوالات 15 نماینده

**وزرای آموزش و پرورش در این هفته با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به سوالات 15 نماینده پاسخ می‌گویند.

به گزارش خانه ملت، "حمیدرضا حاجی‌بابایی" وزیر آموزش و پرورش با حضور در جلسه روز یک‌شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات به سؤالات "قاسم محمدی" نماینده اردبیل، نیر و نمین، "داوود محمدجانی" نماینده آباده، بوانات و خرم‌بید، "حمید رسایی" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر و "موسی‌الرضا ثروتی" نماینده بجنورد، جاجرم، مانه، سملقان و گرمه پاسخ می‌گوید.

اعضای کمیسیون در همین جلسه بررسی طرح یک فوریتی اصلاح و الحاق موادی به قانون تعیین‌تکلیف معلمین‌حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 1388 و 1389 را ادامه می‌دهند.

در جلسه روز سه‌شنبه این کمیسیون نیز "کامران دانشجو" وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دو سؤال "عبدالجبار کرمی" نماینده  سنندج، کامیاران و دیواندره و سوالات "سیدحسین دهدشتی" نماینده آبادان، "محمدرضا سجادیان" نماینده خواف و رشتخوار و همچنین سؤال مشترک هشت تن از نمایندگان پاسخگو خواهد بود.

کمیسیون آموزش و تحقیقات در جلسه روز سه‌شنبه خود همچنین آئین‌نامه جدید و نحوه پذیرش دانشجو در مقطع دکتری، لایحه اصلاح جزء (الف-2) بند (8) قانون بودجه سال 1389 کل کشور و طرح اصلاح تعطیلات رسمی و تغییر ساعت کار اداری را نیز بررسی می‌کند.

کارگروه‌های آموزش و پرورش، آموزش عالی و تحقیقات و فناوری این کمیسیون نیز روز سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهند.

  • کد خبر : 33685
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار