خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/30 - 18:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قادری با اعلام برنامه‌های دومین نشست کمیسیون جهاد اقتصادی:

وظایف کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی تعریف می‌شود

سخنگوی کمیسیون ویژه پیگیری جهاد اقتصادی با بیان این که پیشنهادهای مختلفی برای وظایف این کمیسیون مطرح شده است، تأکید کرد: به دنبال تعریف درست و دقیقی از جهاد اقتصادی و راه و روش پیگیری کمیسیون ویژه هستیم.


"جعفر قادری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، با بیان این که در نشست‌های هیئت رئیسه کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی تعریف‌های مختلفی از جهاد اقتصادی ارائه شد، گفت: در این نشست‌ها برای تشکیل کمیسیون هدف‌گذاری می‌شود.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بر سر چرایی و چگونگی تشکیل کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی  بحث و گفت‌وگو شد، ادامه داد: باید مشخص شود که کمیسیون ویژه هم راستا با کمیسیون‌های دیگرعمل کند یا این که باید وارد بررسی طرح‌ها و لوایح مرتبط با جهاد اقتصادی شود، نظر دیگری برای کمیسیون ویژه وجود دارد و آن این است که این کمیسیون تنها بعد نظارتی داشته و عملکرد دستگاه‌ها را زیر نظر بگیرد.



 به گفته این نماینده، اعضای هیئت رئیسه کمیسیون جهاد اقتصادی با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس به دنبال تعیین وظایف کاری کمیسیون و شاخص‌های جهاد اقتصادی از بین هزاران شاخص اقتصادی از جمله بیکاری، نرخ تورم و ارتقای ارزش پول ملی هستند.



سخنگوی کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی با تأکید بر این که احتمال می‎رود این کمیسیون درآمدها و پرداخت‌های کشور زیر نظر بگیرد، ادامه داد: حتی بر روی این که جهاد اقتصادی باید تنها مختص به رشد اقتصادی باشد یا عدالت اجتماعی را در بر بگیرد بحث شد و قرار شد مرکز پژوهش‌ها در این زمینه تحقیق‌ کند و نتیجه را امروز(چهارشنبه 31 فروردین) در نشست هیئت رئیسه برای اخذ تصمیم‌هایی ارائه کند.

  • کد خبر : 44080
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار